رئيسية منتدى حلاوتهم

جــديد الـمنتدي
مسابقات حلاوتهم

المواضيع المميزة خصآئص التسجيـل خـواص هامـة رفـع الصـور أقســام عـامة
العودة   منتدي حلاوتهم > >
قسم المواضيع المكررة و المحذوفة قسم خاص بالمواضيع التي تضاف و تكون هناك موضوعات مشابهة سابقة لها

موضوع مغلق  المفضلة
  الحقونى بسرعه انا غلطانه ولا العريس هو الا غلط
  • 69 مشاهده
  • 1 رد
    قديم منذ أسبوع واحد
    عطر الجنان
    ♥~{::. حلاوتهم موهوبة .::}~♥
    عطر الجنان غير متواجد حالياً
    صاحبة الموضوع
    بيانات العضوة
    رقـــم العضويـــة : 3312
    تــاريخ التسجيـل : Jul 2017
    العــــــــمـــــــــر : 24
    الــــــدولـــــــــــة : مصر
    الــــــمدينـــــــــة : مصر
    الحالة الاجتماعية : مطلقة
    الـــــوظيفـــــــــة : ربة منزل
    المشاركـــــــــات : 107 [+]
    الأصـــــدقـــــــــاء : 1
    عــدد الـــنقــــــاط : 10
    الحقونى بسرعه انا غلطانه ولا العريس هو الا غلط - صاحبة المشاركة njma-monthعطر الجنان

الحقونى بسرعه انا غلطانه ولا العريس هو الا غلط
    سلام عليكم يابنات

انا هتم 35 سنه مطلقه يابنات اتقدملى عريس ارتحت له نفسيا بس حسيت ان فى حاجات غامضه نفسى اعرفها عنه وفى حاجات مش واضحه وهو كان مستعجل جدا وعاوز كل حاجه تخلص بسرعه بسرعه وكان اول لم شافنى كان سعيد جدا جدا وكان مرحب بنا جدا وقال ان هو موافق وشارى اوى اوى المهم فضلنا اسبواع نسال عليه وماحدش افيدنا بحاجه لانه ساكن جديد وانا نفسى اخد وقتى فى تفكيرى علشان دى تجربه تانيه
    المهم هو جه مره تانيه وقعد معايا بس حسيت ان فى حاجات كتير غامضه فى حياته المهم وهو مشى قال لخويا شكلها تجربه الاولى مؤثره عليها جامد وشكلها متردده او قلقانه سيبها تفكر براحتهاااااااااو لو فى نصيب رد عليه بسرعه اخويا قال له كمان يومين هقولك تجى تقراءه الفاتحه ولالا المشكله اننا مسافرين مصيف وعمامى كلهم مسافرين فى المصيف ومفيش حد يقعد معاه ونقراءه الفاتحه قبل ما اخويا يرد عليه انا دخلت على اقاربه على الفيس وعلى واحده مسجله عنده وعملت حساب وفضلت اسالهم عليه بس ماحدش افيدنى المهم فات اليومين اخويا اتصل عليه مره مش رد على اخويا جه اخويا اتصل عليه مره تانيه رد وهو متغير جدا وقال لخويا اصل ما سمعتش الجرس بتاع التليفون وبعدها انشغلت اخويا قال له احنا رايحين نصيف وهنجى كمان اسبوعين لم نجى هتصل عليكى تجيب اهلك علشان نقراءه الفاتحه لان عمامى كلهم فى المصيف ولازم يكونوا موجودين وكدا رد على اخويا قال له انا كمان فى الساحل ومش هجى الا كمان اسبوعين لم ابقى اجى هابقى ارد عليك اخويا قال له انت الا هتتصل بى ولا انا رد وقال انا الا هتصل بيك اخويا بيقولى شكله متغير يمكن حس انك بتجسس عليه وانتى الا بتسالى اقاربه عليه على الفيس
    هو الحساب بتاع العريس متسجل عندى يابنات كان بيبعت لى صباح الخير اول لم اتقدملى بس انا ما كنتش برد علشان مفيش حاجه رسمى بس دلوقتى خلاص ماعديش بيبعت حاجه
    دلوقتى انا لسه متسجله عنده على الفيس هل ادخل عليه اشوفه زعلان ليه او ابعت اى بوست دعاء له ولا كده هابقى برخص نفسى وما ينفعش ادخل عليه وخصوصا ان قال لخويا انا الا هتصل عليك ارجو الرد يابنات

المصدر : منتدي حلاوتهم - من قسم: قسم المواضيع المكررة و المحذوفة

آخر موآضيع » عطر الجنان  

التعديل الأخير تم بواسطة عطر الجنان ; منذ أسبوع واحد الساعة 02:16 PM
    قديم منذ أسبوع واحد
    عطر الجنان
    ♥~{::. حلاوتهم موهوبة .::}~♥
    عطر الجنان غير متواجد حالياً
    صاحبة الموضوع
    بيانات العضوة
    رقـــم العضويـــة : 3312
    تــاريخ التسجيـل : Jul 2017
    العــــــــمـــــــــر : 24
    الــــــدولـــــــــــة : مصر
    الــــــمدينـــــــــة : مصر
    الحالة الاجتماعية : مطلقة
    الـــــوظيفـــــــــة : ربة منزل
    المشاركـــــــــات : 107 [+]
    الأصـــــدقـــــــــاء : 1
    عــدد الـــنقــــــاط : 10
    رد: الحقونى بسرعه انا غلطانه ولا العريس هو الا غلط - صاحبة المشاركة njma-monthعطر الجنان

إنشاء موضوع جديد موضوع مغلق

انتى الان تشاهدى موضوع : {} لموضوع الأصلي : {الحقونى بسرعه انا غلطانه ولا العريس هو الا غلط} ? من قسم : {قسم المواضيع المكررة و المحذوفة}
    الكلمات الدليلة للموضوع: الا, الحقونى, العريش, انا, بسرعه, غلط, غلطانه, هو, ولا

جديد قسم المواضيع المكررة و المحذوفة