رئيسية منتدى حلاوتهم

جــديد الـمنتدي
مسابقات حلاوتهم

المواضيع المميزة خصآئص التسجيـل خـواص هامـة رفـع الصـور أقســام عـامة
العودة   منتدي حلاوتهم > >
فضفضة حلاوتهم لترويح عن الذات , والبوح بمكنونات النفس , للمشاكل الأسريه وَ الإجتماعيه طلبات المشورة و ابداء الرأي في المشكلات و تجارب العضوات مع الحياة " يرجى مراعاة مشاعر الآخرين "

إضافة رد  المفضلة
  بسرعه يابنات انا الا غلطانه ولا العريس وهل لو كلمته يبقى برخص نفسى
  • 206 مشاهده
  • 6 رد
    قديم 16-07-2017
    عطر الجنان
    ♥~{::. حلاوتهم موهوبة .::}~♥
    عطر الجنان غير متواجد حالياً
    صاحبة الموضوع
    بيانات العضوة
    رقـــم العضويـــة : 3312
    تــاريخ التسجيـل : Jul 2017
    العــــــــمـــــــــر : 25
    الــــــدولـــــــــــة : مصر
    الــــــمدينـــــــــة : مصر
    الحالة الاجتماعية : مطلقة
    الـــــوظيفـــــــــة : ربة منزل
    المشاركـــــــــات : 115 [+]
    الأصـــــدقـــــــــاء : 1
    عــدد الـــنقــــــاط : 10
    بسرعه يابنات انا الا غلطانه ولا العريس وهل لو كلمته يبقى برخص نفسى - صاحبة المشاركة njma-monthعطر الجنان

بسرعه يابنات انا الا غلطانه ولا العريس وهل لو كلمته يبقى برخص نفسى
    السلام عليكم يابنات

انا هتم 35 سنه مطلقه يابنات اتقدملى عريس ارتحت له نفسيا بس حسيت ان فى حاجات غامضه نفسى اعرفها عنه وفى حاجات مش واضحه وهو كان مستعجل جدا وعاوز كل حاجه تخلص بسرعه بسرعه وكان اول لم شافنى كان سعيد جدا جدا وكان مرحب بنا جدا وقال ان هو موافق وشارى اوى اوى المهم فضلنا اسبواع نسال عليه وماحدش افيدنا بحاجه لانه ساكن جديد وانا نفسى اخد وقتى فى تفكيرى علشان دى تجربه تانيه

المهم هو قال لخويا رد بسرعه عليه اخويا قال له كمان يومين هقولك تجى تقراءه الفاتحه ولالا المشكله اننا مسافرين مصيف وعمامى كلهم مسافرين فى المصيف ومفيش حد يقعد معاه ونقراءه الفاتحه قبل ما اخويا يرد عليه انا دخلت على اقاربه على الفيس وعلى واحده مسجله عنده وعملت حساب وفضلت اسالهم عليه بس ماحدش افيدنى المهم فات اليومين اخويا اتصل عليه مره مش رد على اخويا جه اخويا اتصل عليه مره تانيه رد وهو متغير جدا وقال لخويا اصل ما سمعتش الجرس بتاع التليفون وبعدها انشغلت اخويا قال له احنا رايحين نصيف وهنجى كمان اسبوعين لم نجى هتصل عليكى تجيب اهلك علشان نقراءه الفاتحه لان عمامى كلهم فى المصيف ولازم يكونوا موجودين وكدا رد على اخويا قال له انا كمان فى الساحل ومش هجى الا كمان اسبوعين لم ابقى اجى هابقى ارد عليك اخويا قال له انت الا هتتصل بى ولا انا رد وقال انا الا هتصل بيك اخويا بيقولى شكله متغير يمكن حس انك بتجسس عليه وانتى الا بتسالى اقاربه عليه على الفيس
    هو الحساب بتاع العريس متسجل عندى يابنات كان بيبعت لى صباح الخير اول لم اتقدملى بس انا ما كنتش برد علشان مفيش حاجه رسمى بس دلوقتى خلاص ماعديش بيبعت حاجه
    دلوقتى انا لسه متسجله عنده على الفيس هل ادخل عليه اشوفه زعلان ليه او ابعت اى بوست دعاء له ولا كده هابقى برخص نفسى وما ينفعش ادخل عليه وخصوصا ان قال لخويا انا الا هتصل عليك ارجو الرد يابنات

المصدر : منتدي حلاوتهم - من قسم: فضفضة حلاوتهم

آخر موآضيع » عطر الجنان  

التعديل الأخير تم بواسطة عطر الجنان ; 16-07-2017 الساعة 10:48 AM
    قديم 16-07-2017
    عطر الجنان
    صاحبة الموضوع
    بيانات العضوة
    رد: بسرعه يابنات انا الا غلطانه ولا العريس وهل لو كلمته يبقى برخص نفسى - صاحبة المشاركة njma-monthعطر الجنان

السلام عليكم يابنات

انا هتم 35 سنه مطلقه يابنات اتقدملى عريس ارتحت له نفسيا بس حسيت ان فى حاجات غامضه نفسى اعرفها عنه وفى حاجات مش واضحه وهو كان مستعجل جدا وعاوز كل حاجه تخلص بسرعه بسرعه وكان اول لم شافنى كان سعيد جدا جدا وكان مرحب بنا جدا وقال ان هو موافق وشارى اوى اوى المهم فضلنا اسبواع نسال عليه وماحدش افيدنا بحاجه لانه ساكن جديد وانا نفسى اخد وقتى فى تفكيرى علشان دى تجربه تانيه
    المهم هو جه مره تانيه وقعد معايا بس حسيت ان فى حاجات كتير غامضه فى حياته المهم وهو مشى قال لخويا شكلها تجربه الاولى مؤثره عليها جامد وشكلها متردده او قلقانه سيبها تفكر براحتهاااااااااو لو فى نصيب رد عليه بسرعه اخويا قال له كمان يومين هقولك تجى تقراءه الفاتحه ولالا المشكله اننا مسافرين مصيف وعمامى كلهم مسافرين فى المصيف ومفيش حد يقعد معاه ونقراءه الفاتحه قبل ما اخويا يرد عليه انا دخلت على اقاربه على الفيس وعلى واحده مسجله عنده وعملت حساب وفضلت اسالهم عليه بس ماحدش افيدنى المهم فات اليومين اخويا اتصل عليه مره مش رد على اخويا جه اخويا اتصل عليه مره تانيه رد وهو متغير جدا وقال لخويا اصل ما سمعتش الجرس بتاع التليفون وبعدها انشغلت اخويا قال له احنا رايحين نصيف وهنجى كمان اسبوعين لم نجى هتصل عليكى تجيب اهلك علشان نقراءه الفاتحه لان عمامى كلهم فى المصيف ولازم يكونوا موجودين وكدا رد على اخويا قال له انا كمان فى الساحل ومش هجى الا كمان اسبوعين لم ابقى اجى هابقى ارد عليك اخويا قال له انت الا هتتصل بى ولا انا رد وقال انا الا هتصل بيك اخويا بيقولى شكله متغير يمكن حس انك بتجسس عليه وانتى الا بتسالى اقاربه عليه على الفيس

هو الحساب بتاع العريس متسجل عندى يابنات كان بيبعت لى صباح الخير اول لم اتقدملى بس انا ما كنتش برد علشان مفيش حاجه رسمى بس دلوقتى خلاص ماعديش بيبعت حاجه
    دلوقتى انا لسه متسجله عنده على الفيس هل ادخل عليه اشوفه زعلان ليه او ابعت اى بوست دعاء له ولا كده هابقى برخص نفسى وما ينفعش ادخل عليه وخصوصا ان قال لخويا انا الا هتصل عليك ارجو الرد يابنات

آخر موآضيع » عطر الجنان  
    قديم 16-07-2017
    عطر الجنان
    صاحبة الموضوع
    بيانات العضوة
    بسرعه يابنات انا الا غلطانه ولا العريس وهل لو كلمته يبقى برخص نفسى - صاحبة المشاركة njma-monthعطر الجنان

سلام عليكم يابنات

المهم هو جه مره تانيه وقعد معايا بس حسيت ان فى حاجات كتير غامضه فى حياته المهم وهو مشى قال لخويا شكلها تجربه الاولى مؤثره عليها جامد وشكلها متردده او قلقانه سيبها تفكر براحتهاااااااااو لو فى نصيب رد عليه بسرعه اخويا قال له كمان يومين هقولك تجى تقراءه الفاتحه ولالا المشكله اننا مسافرين مصيف وعمامى كلهم مسافرين فى المصيف ومفيش حد يقعد معاه ونقراءه الفاتحه قبل ما اخويا يرد عليه انا دخلت على اقاربه على الفيس وعلى واحده مسجله عنده وعملت حساب وفضلت اسالهم عليه بس ماحدش افيدنى المهم فات اليومين اخويا اتصل عليه مره مش رد على اخويا جه اخويا اتصل عليه مره تانيه رد وهو متغير جدا وقال لخويا اصل ما سمعتش الجرس بتاع التليفون وبعدها انشغلت اخويا قال له احنا رايحين نصيف وهنجى كمان اسبوعين لم نجى هتصل عليكى تجيب اهلك علشان نقراءه الفاتحه لان عمامى كلهم فى المصيف ولازم يكونوا موجودين وكدا رد على اخويا قال له انا كمان فى الساحل ومش هجى الا كمان اسبوعين لم ابقى اجى هابقى ارد عليك اخويا قال له انت الا هتتصل بى ولا انا رد وقال انا الا هتصل بيك اخويا بيقولى شكله متغير يمكن حس انك بتجسس عليه وانتى الا بتسالى اقاربه عليه على الفيس

آخر موآضيع » عطر الجنان  
    قديم 16-07-2017
    الصورة الرمزية زهرة البنفسج
    زهرة البنفسج شخصيه هامه
    ♥~{::.عـضوة ذهبية .::}~♥
    ‏لا شيء يبقى للأبد
    زهرة البنفسج غير متواجد حالياً
    بيانات العضوة
    رقـــم العضويـــة : 25
    تــاريخ التسجيـل : Feb 2013
    العــــــــمـــــــــر :
    الــــــمدينـــــــــة : القاهرة
    الحالة الاجتماعية : متزوجة
    الـــــوظيفـــــــــة : مساعدة الاخرين
    المشاركـــــــــات : 20,973 [+]
    الأصـــــدقـــــــــاء : 97
    عــدد الـــنقــــــاط : 7727
    رد: بسرعه يابنات انا الا غلطانه ولا العريس وهل لو كلمته يبقى برخص نفسى - صاحبة المشاركة njma-monthزهرة البنفسج

لا اوعي تبعتي حاجة ولا تتصلي
    لان لو بعتي حاجة هيحس انك مدلوقه عليه وهو كده ممكن يبعد عنك

انا من راي انك تصبري وتسيبي كل شيء علي الله ولو في نصيب ربنا هييسر الامر
    وانك تروحي تسالي حد من قرايبه مكنش ليها لازمة لان كل هيعرف انه انتي
    انتي اسالو تاني في المكان اللي ساكن في
    وربنا يصلح حالك

آخر موآضيع » زهرة البنفسج  

قديم 16-07-2017
    الصورة الرمزية قلبى ملك ربى
    قلبى ملك ربى شخصيه هامه
    ♥~{::مبروووك الالفية الرابعة::}~♥
    قلبى ملك ربى غير متواجد حالياً
    بيانات العضوة
    رقـــم العضويـــة : 382
    تــاريخ التسجيـل : Dec 2013
    العــــــــمـــــــــر : 29
    الــــــدولـــــــــــة : ام الدنيا
    الحالة الاجتماعية : بنوتة
    الـــــوظيفـــــــــة :
    المشاركـــــــــات : 4,437 [+]
    الأصـــــدقـــــــــاء : 20
    عــدد الـــنقــــــاط : 6191
    رد: بسرعه يابنات انا الا غلطانه ولا العريس وهل لو كلمته يبقى برخص نفسى - صاحبة المشاركة njma-monthقلبى ملك ربى

انا من رئيى متكلميهوش خالص وسيبى الامور تاخد مجراها
    ولعلمك ليكى نصيب ملكيش سؤلك عليه مش هبغير حاجه بل بالعكس هتبقى رخستى نفسك لو غير رئيه وهتندمى

مش فاهمه يعنى ايه مستعجل وهو غامض جدا
    وبعدين ده حق تسألى عليه حتى لو عرف انك بتتجسسى اومال ترمى نفسك
    وهو ايه يزعلو اصلا من سؤالكم عنه ده (جواااااااااااااااااز)
    وبعدين معنى كلامك انكم وافقتو عليه ؟

آخر موآضيع » قلبى ملك ربى  

إنشاء موضوع جديد إضافة رد

انتى الان تشاهدى موضوع : {} لموضوع الأصلي : {بسرعه يابنات انا الا غلطانه ولا العريس وهل لو كلمته يبقى برخص نفسى} ? من قسم : {فضفضة حلاوتهم}
    الكلمات الدليلة للموضوع: من, الا, العريش, انا, بريش, بسرعه, يابنات, يبقى, غلطانه, ولا, نفسي, وهل, كلمته

جديد فضفضة حلاوتهم